Producenci

Zaloguj się

Reklamacja i gwarancja

Reklamacja i gwarancja

 

  1. Wszystkie produkty oferowane w sklepie serwiseco.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych zostały legalnie wprowadzone na rynek polski oraz posiadają gwarancję producenta.
  2.  Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
  3. O terminie rozpatrzenia reklamacji klient jest zawiadamiany droga mailową bądź telefoniczną.

 

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Towar dostarczamy w 24h od złożenia zamówienia

Napisz do nas

Kontakt

Szybka płatność

Cenniki do pobrania

Sklep jest w trybie podglądu

Płatności kartą

serwiseco.pl | ul. Łęczycka 8, 85-737 Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie) | NIP: 5541027757, REGON: 091299270 | tel.: 523 204 100, e-mail: serwiseco@gmail.com
{nocache:11d34539550787dfed36cfd5e0663bb6#0}
Sklep internetowy Shoper.pl