Producenci

Zaloguj się

Protokół reklamacji jakościowej towaru

PROTOKÓŁ REKLAMACJI JAKOŚCIOWEJ TOWARU

Dane zgłaszającego reklamację:

Imię Nazwisko: …………………………………………………...…………...……………………………………………………….

Adres: …………………………………………….................…………………………………………………………………………

Telefon: ………………………………...................………. Email: …………………………………………………………..

Data zakupu części: ………………....…. Nazwa części: ……………………...... Kod części ……………….

Dane o sprzęcie na którym montowana była reklamowana część:

Nazwa sprzętu: ……………………….. Model sprzętu: ……………..….. Dystrybutor: ……......………...

Rok produkcji sprzętu: ……………………….....……. Data zakupu sprzętu: ………………………………….

Dane o montażu i demontażu części:

Nazwa warsztatu montującego, adres, telefon, e-mail:

……………………………………………………………………………………………...........................................................………….......………..

Data montażu części: ………………………………… Data demontażu części: …………….......……………..

Szczegółowy opis uszkodzenia: ...............................................................................................................

.................................................................................................................................................................

.................................................................................................................................................................

.................................................................................................................................................................

Przyczyny powstania uszkodzenia:

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

Wypełniony protokół należy przesłać do ECO-Profesional w terminie najpóźniej 7 dni od daty uszkodzenia części

Na podstawie protokołu zostanie wypełnione elektroniczne zgłoszenie reklamacji do producenta części, celem

ostatecznego rozpatrzenia przez producenta.

Decyzję dotyczącą uznania lub nie uznania reklamacji może podjąć jedynie producent części na podstawie

przesłanego zgłoszenia, a wszelkie podjęte decyzje w tej sprawie przez zgłaszającego reklamację podejmowane są wyłącznie na jego ryzyko.

Warunkiem rozpatrzenia gwarancji przez producenta części jest szczegółowe wypełnienie powyższego formularza

i dostarczenie go wraz z towarem reklamowanym i dokumentem zakupu na adres firmy ECO-Profesional 85-737 Bydgoszcz, ul. Łęczycka 8 na swój koszt.

Wszelkie braki istotnych informacji powodują automatycznie odrzucenie wniosku reklamacyjnego do momentu uzupełnienia brakujących danych.

W przypadku odrzucenia reklamacji ,prosimy o informacje, co mamy zrobić z reklamowaną częścią.

Brak odpowiedzi na nasze pismo w ciągu 14 dni , będzie traktowane jako zgoda na złomowanie towaru.

W przypadku uznania reklamacji przez producenta części stronie reklamującej zostanie dostarczona nowa część lub jej równowartość.

Data: ………………………….. Podpis: ………………………..

 

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Towar dostarczamy w 24h od złożenia zamówienia

Napisz do nas

Kontakt

Szybka płatność

Cenniki do pobrania

Sklep jest w trybie podglądu

Płatności kartą

serwiseco.pl | ul. Łęczycka 8, 85-737 Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie) | NIP: 5541027757, REGON: 091299270 | tel.: 523 204 100, e-mail: serwiseco@gmail.com
{nocache:11d34539550787dfed36cfd5e0663bb6#0}
Sklep internetowy Shoper.pl